Artikel 1 -Webwinkel
1.1. ShinyStuff is ingeschreven bij de Kamer van Koophandel en draagt haar wettelijke bijdrage af aan de Belastingdienst. Op onze website kunt u ons KvK nummer en BTW nummer vinden. Tevens vindt u daar ook onze contactgegevens.
1.2. Onze webshop is voorzien van een SLL-Certificaat. Dat betekent dat we aan alle wettelijke eisen voldoen met betrekking tot de beveiliging van uw persoonsgegevens en betaalgegevens. Wij streven naar een voortdurende verbetering van de beveiliging van uw gegevens. Bij misbruik door hackers zullen wij aangifte doen bij de politie.
1.3. Wij verstrekken uw persoonsgegevens nooit aan derden en deze worden alleen gebruikt om contact te onderhouden over uw bestelling.
1.4. Wij zijn verplicht om bij mogelijke verdenking van misbruik of fraude, aangifte te doen bij de politie.
1.5. Wij streven ernaar om u te allen tijde van een uitstekende service te voorzien. Wanneer u twijfels heeft over de aankoop van een product, staan wij u graag te woord.
Artikel 2 -Bedenktijd
2.1. U hebt 7 dagen bedenktijd na de aankoop van een bepaald product. Mocht u binnen deze termijn ontevreden zijn over de aankoop, dan kunt u het product aan ons retourneren. U betaalt alleen de verzendkosten voor het retourneren van het desbetreffende product.
2.2. Producten die aan ons geretourneerd worden, dienen voorzien te zijn van de originele verpakking en ongebruikt te zijn.
Artikel 3 -De overeenkomst
3.1. De overeenkomst tussen de webwinkel en klant is definitief wanneer de klant heeft aangegeven akkoord te zijn gegaan met de algemene voorwaarden en hij de webwinkel heeft gemachtigd het geld van zijn rekening af te schrijven, wanneer de klant een betaling heeft voldaan via iDEAL of Paypal, of wanneer een factuur achteraf verzonden is aan de klant. Nadat de bedenktermijn van 7 dagen is verstreken en de betaling is ontvangen door de webwinkel, is de klant eigenaar geworden van het betreffende product.
3.2. De overeenkomst is elektronisch tot stand gekomen, door middel van het invullen van de benodigde velden en het akkoord gaan met de algemene voorwaarden.
3.3. Nadat u tot aankoop bent over gegaan, ontvangt u van ons een schriftelijke bevestiging per e-mail van uw aankoop.
3.4. Wij zijn aan u verplicht het product of artikel binnen 30 dagen aan u te leveren. Mocht door onvoorziene omstandigheden het artikel niet binnen deze periode leverbaar zijn, dan zullen wij u daarvan schriftelijk op de hoogte brengen.
3.5. De levering van producten in het buitenland kan langer duren dan een levering in Nederland. De kosten die voor een verzending naar een adres in het buitenland in rekening worden gebracht, zijn voor u zichtbaar wanneer u tot de aankoop van het product overgaat.
3.6 De klant is verantwoordelijk voor het opgeven van correcte contactgegevens. Als een bestelling niet aan is gekomen bij de klant omdat het adres wat is doorgegeven niet correct blijkt te zijn, zijn wij daarvoor niet verantwoordelijk. Voordat de bestelling definitief wordt gemaakt, ziet men een overzicht van de bestelling en de opgegeven persoonsgegevens en deze dient u zelf goed te controleren.
Artikel 4 – De prijs
4.1. De prijzen die op onze webshop staan vermeld, zijn altijd inclusief BTW. De kosten die betaald moeten worden voor het verzenden van het product, worden zichtbaar wanneer u het product heeft toegevoegd aan uw winkelwagen.
4.2. De prijzen kunnen door ShinyStuff veranderd worden. Deze zullen afhankelijk zijn van verschillende factoren, zoals inkoop van materialen en werkuren. De prijzen van een bestelling worden vastgesteld op het moment dat de klant bestelt. Wanneer de prijzen op hetzelfde moment worden aangepast, zal dit geen effect hebben op het totaalbedrag van de bestelling.
4.3. De prijs die bij het product op de website wordt vermeld, kan niet wijzigen tijdens uw aankoop. U betaalt het bedrag dat zichtbaar is bij het product en wat tevens aan u bevestigd wordt, indien u elektronisch akkoord gaat met de aankoop. Daarin wordt de aankoopprijs opnieuw vermeld.
4.4. Wanneer u een product koopt tijdens een periode waarin geen actie geldt, komt u achteraf ook niet in aanmerking voor korting.
Artikel 5 – Klachten en garantie
5.1. Klachten over de levering dienen in eerste instantie via de mail of telefonisch aan ons gemeld te worden. Wij staan u graag te woord. Wij zullen dan met de desbetreffende bezorger contact opnemen betreffende de levering van het product.
5.2. Klachten over het product zelf, dienen schriftelijk aan ons gemeld te worden. Wij zullen contact met u opnemen om eventuele problemen zo goed mogelijk op te lossen.
5.3. Klachten worden doorgaans binnen 14 dagen door ons afgehandeld.
5.4. Op elk product dat wij aan u leveren, is 3 maanden garantie van toepassing.
5.5. Wanneer het product binnen de garantieperiode kapot gaat, zullen wij foto’s van het product vragen en eventueel het fysieke product terug willen ontvangen. Vervolgens zullen wij de inschatting maken of de schade binnen de garantie valt. Wanneer wij vaststellen dat de schade binnen de garantie valt, zullen we een vervangend product bieden.
Indien u akkoord gaat met de Algemene Voorwaarden Webwinkel, verzoeken wij u vriendelijk het vakje aan te vinken. Zonder het vakje aan te vinken, kan er geen overeenkomst tot stand komen. Uiteraard hopen wij van harte dat u veel plezier beleefd met uw aankoop! Indien u nog vragen heeft, dan kunt u uiteraard contact met ons opnemen.